tirsdag 15. januar 2019

DT Scrap From your Heart - Winter in Pink


God morgen!

Tenk da dere, nå er vi halveis i januar allerede!

Tida bare flyr avgårde og mye tyder på at 2019 blir et hektisk år 🔗

Denne tagen er faktisk årets andre kreasjon og forhåpentligvis en av mange,
ideene flommer over i hode mitt, men timene i døgnet er ikke mange nok!

Dette er også mitt DT bidrag til Scrap from your Heart sin utfordring
Det ble en skikkelig utfordring for meg...for rosa er ikke noe som 
det finnes mye av i stæsjet mitt... 🔗

🔗🔗🔗

Good morning!

It is strange to think we are already halfway into January!

Time just flies away and something tells me that 2019 will be a hectic year 🔗

This Tag is this years second creation and hopefully one of many,
the ideas are bubbling inside my head, but it is not enough hours a day!

This is also my DT project for Scrap From your Heart challenge
Which means a real challenge for me as pink is not something that 
exactly overflows in my craftroom...🔗

🔗🔗














Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en 
kommentar hvis det er noe spesielt du vil se meg gjøre!
🔗
Thank you for looking & please let me know if there is anything
you would like me to show!

1 kommentar: