onsdag 2. september 2020

Air Balloon

Good morning!
 
Last night I had a livestream for The Trinket Parlour,
I was decorating and assembling a mystery item from
 the monthly mdf mystery box that Emily makes!

The item I got as a DT was this awesome air balloon, it can be made as a flat item,
but I thought it would be perfekt to make as a shaker!
Sizewise it can be mounted on a card and used as a motif too.
I used another mdf frame on the back as a pocket, so the ballon can be used on its own.

I used paper from Papirdesign, flowers from Iamroses, metal from TTP.
The stamp I´m not sure where it is from, 
but the sentiment is something everyone need these days 💞

🎈🎈🎈

God morgen!

I går hadde jeg livestream for The Trinket Parlour,
jeg satte sammen og dekorerte en av de hemmelige mdf fra 
den månedlige mysterieboksen som Emily lager!

Mdfen som jeg fikk som DT var denne kule luftballongen, den kan brukes "flat",
men jeg syns den passet perfekt som shaker kort!
Størrelsemessig kan den brukes rett på kort også.
Jeg brukte en annen mdf ramme på baksiden slik at luftballongen kan brukes som den er.

Papir er fra Papirdesign, blomster fra Iamroses, metall fra TTP.
Stemplet er jeg litt usikker på produsent,
men budskapet fra stempelet er noe alle trenger i disse tider 💞
 
🎈🎈🎈
 
 





 
 
 
Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe 
spesielt du vil se meg gjøre! 
🔗
 Thank you for looking & please let me know if there is 
anything you would like me to show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar