lørdag 27. april 2019

Bryllup #uke2





God morgen!

Da er oppgave 2 i lagkonkurransen kommet!
 Denne gangen er det noe som begynner å bli veldig aktuelt blant
flere par nå som varmen og sommeren kommer nærmere.
Tema denne gangen er
BRYLLUP

Jeg fikk kategorien 3D.
Rotet lenge rundt på hva jeg skulle lage, men kom så på at
jeg hadde en brylluptema kassett på Cricuten min.
Litt prøving frem og tilbake så falt jeg på å lage en bryllupsvogn,
noe som kan også brukes som en gaveeske!
Utrolig gøy å lage denne her!

🔗🔗🔗

Good morning!

It is week 2 of the teamcompetition!
This time it is something that is very relevant among couples now
that the summer is approaching.

The theme this time is
WEDDING

I got the category 3D.
I wondered a long time what to make, but remembered suddenly that my Cricut
had a weddingthemed cassett.
After some trial and error I settled on a wagon that could double
as a giftbasket too.
Had so much fun making this project! 




 











Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe
 spesielt du vil se meg gjøre!
 🔗 
Thank you for looking & please let me know if there is 
anything you would like me to show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar