lørdag 4. mai 2019

Steampunk #uke 3



God morgen!

Oppgave 3 i lagkonkurransen er kommet!
Gjett om jeg kommer til å kose meg med denne!!
Ble så gira når jeg så at det kom en kategori i den stilen jeg elsker å lage.

Tema denne uken er
HERRE

og jeg fikk kategorien Steampunk!
Jeg elsker denne stilen og tenkte at her er det bare å kjøre på.
Ville lage et kort, men følte at det ble litt meh.. så jeg fant frem to
mdf tags, melting pot, UTEE og teksture plates.
Arkene er vellumark som er montert på bronsefarget kartong,
all UTEE er buffet med inka gold i bronze og silver.

🔗🔗🔗

Good morning!

Week 3 in the teamcompetiton is here!
And I gonna love this!!
I was excited to see a category I love to make!

This weeks theme is
GENTLEMEN

and I got the category Steampunk!
I love this style and just thought go for it.
I orginally wanted to make a card, but felt it would become a little meh...
so I found two mdf tags, my melting pot, UTEE and textureplates.
The papers are vellum mounted on bronzecoloured cardstock,
all UTEE is buffed with inka gold in bronze and silver.  
















Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe 
spesielt du vil se meg gjøre! 
 🔗 
Thank you for looking & please let me know if there is 
anything you would like me to show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar