lørdag 25. mai 2019

Lifting av kort #Uke 6



 God morgen!

Da er uke 6 av lagkonkurransen kommet.
Denne gangen blir en utfordring for meg, siden det er noe som jeg 
sjelden gjør og har kun prøvd meg på en gang før.

Tema denne uken er 
Lifting/Skisse

Jeg fikk dette kortet som jeg skal lifte fra.


 Tenkte først at det var lett å bruke dette som skisse, men så oppdaget jeg
hva som var det lille ekstra på det....
Teksen er laget som en shaker, noe jeg har kun prøvd meg en gang før
med blandet resultater. 
Men jeg fikk det til etter noen prøvelser!

🔗🔗🔗

Good morning!

Week 6 of the teamcompetition is here!
This time it will be a challenge for me as the theme is something I rarely
do and has only tried once before.

This weeks theme is 
LIFTING/SKETCH

I got this card as a sketch ⬆ 
I thought at first it was a easy task, but then I spotted the little exstra on the card....
The text was made as a shaker, something I have only tried once before
with really mixed resultes
But I did managed it after some trials and errors!





 





Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe 
spesielt du vil se meg gjøre! 
🔗 
Thank you for looking & please let me know if there is 
anything you would like me to show!

1 kommentar:

  1. Så flotte kort du lager. La meg til som følger av bloggen din.

    SvarSlett