lørdag 1. januar 2022

Godt Nyttår

 Godt Nyttår og Velkommen til et nytt år!

2021 var et år som jeg kunne ha vært foruten og jeg håper at 2022 blir et bedre år, 
både for verdenen og meg selv!

Jeg har vært kreativ, men bloggen har blitt veldig neglisert siden spetember 2020,
håper nå å få inspirasjon til å få den opp og gå igjen.
Hvis det er noen som vil ha steg-for-steg på noe spesielt, så er det bare å si ifra!
Dette er noe som jeg vil prøve å få til i løpet av året, 
mulig også en eller annen video på yt kanalen min.

Legger ved noen bilder av prosjekter som har blitt til i 2021 ❤

❤❤❤
 
Happy New Year and Welcome to a new year!  
 
2021 was a year that I could have been without and I hope that 2022 will be a 
better year, both for the world and myself! 
 
 I've been creative, but the blog has been very neglected since September 2020, 
 hoping to get inspiration to get it up and running again. 
 If there is someone who wants step-by-step on something special, 
let me know!  
This is something I will try to achieve during the year, 
 possibly also some video on yt yt my channel.  
 
Below is pictures of a few of my projects that have been created in 2021 ❤
 
 













 

 

 

 

 
Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er noe 
spesielt du vil se meg gjøre! 
🔗 
Thank you for looking & please let me know if there is anything you would like me to show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar