lørdag 29. januar 2022

Konvolutt Kort

 God Morgen!

Februar er her snart og da må Morsdagskort lages!
Jeg var med på Sørlandsscrappen online arrangert av Scrappegarasjen
(21-23. januar)
Klarte å få gjort et par kort som passet til utfordringene!
Stolt av meg selv der, syns det er vanskelig å få til noe når 
man sitter alene og scrapper.
  
Har lagt merke til at konvoluttkort er poppis her hvor jeg bor, så det var det jeg 
kjørte på i helga.
Skulle egentlig ha en shoppestopp dette året (hah! yeah right!), men
siden jeg vant litt, måtte jeg ha noe ekstra....
 
❤❤❤

Good morning!
 
  February is here soon and Mother's Day cards must be made!  
I participated in Sørlandsscrappen online arranged by Scrappegarasjen (January 21-23)
 
  Managed to make a couple of cards that fit the challenges! 
 Proud of myself there, I find it difficult to achieve anything when I sit alone and scraps.  
 
Have noticed that envelope cards are popular here where I live, 
so that was what I based everything on this weekend. 
 Should really have a shopping stop this year (hah! Yeah right!), but since I won a little, 
I had to have something extra ....
 
 









 

 

 

 

Takk for at du tittet innom & legg gjerne igjen en kommentar hvis det er 
 noe spesielt du vil se meg gjøre! 
 🔗
 Thank you for looking & please let me know if there is anything you would like me to show!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar